سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر
 
اعضای فاز 5بعثت فرهنگیان تبریز
پروژه ساختمانی 2500واحدی بعثت فرهنگیان تبریز در سال 1379 در7فاز جهت اسکان فرهنگیان تبریز به مساحت حدودا 20هکتار از طرف شرکت تعاونی مسکن مرکزی فرهنگیان تبریز شروع بکار کرده است وفاز 5این پروژه(فازهای4،5،7) با 1300واحد در حال احداث می باشد
نویسندگان
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 6
کل بازدید : 72154
کل یادداشتها ها : 51
خبر مایه


 

قابل توجه اعضاء محترم فازهای 4و5 و7 بعثت

 

 

با سلام و احترام، به اطلاع کلیه اعضاء محترم فازهای 4،5 و7 بعثت می رساند جهت تکمیل فرم شرکت در امتیازبندی و دریافت کارت تعیین واحد در بلوک هایM1,M4,M5    با در دست داشتن اصل قرارداد و یک قطعه عکس حداکثر تا مورخه 21/11/1389 به دفتر تعاونی واقع در میدان حکیم نظامی، اول کوی دانش مراجعه فرمایند. بدیهی است آن دسته از اعضاء محترم که تا تاریخ فوق در دفتر تعاونی فرم تعیین واحد را تکمیل ننمایند در اولویت بلوک های بعدی قرار خواهند گرفت.

 

 

با احترام

دکتر ناصر کاشف اصل

مدیر عامل

                       


  

بنام خداوند جان آفرین                                  زمین و زمان و مکان آفرین

با درود بر روان پاک شهیدان راه حق وآزادی و وطن و روح بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و بال سلام و تحیات فراوان به رهبر فرزانه آیت الله خامنه ای و درورد به اعضای محترم فاز 5 (فازهای 4 و 5و 7) بعثت از اینکه وقفه ای در اطلاع رسانی سایت حادث شده بود خیلی معذرت می خواهم. در طی این مدت سوالات متعددی بعمل آمده است که اینک پاسخ   آنها به اطلاع عزیزان می رسد:

1-       آقای حلوایی طرح و نقشه و مشاورو نظارت این پروژه به عهده کدام شرکت است؟

پاسخ: شرکت مهندسین مشاور بافت بهستان

2-       فاز 5 در چند بلوک و در چند طبقه و هر بلوک در چند طبق طراحی شده و طبق نقشه اجرا خواهد شد؟

پاسخ: در 8 بلوک(M    ) و هر بلوک در 24 طبقه که 4 طبقه پارکینگ و انباری و 20 طبقه آن مسکونی خواهد بود.هر بلوک به تعداد 195 واحد طبق نقشه جدید احداث خواهد شد از 8 بلوک فاز 5 ، یک بلوک از فاز 7 (H0  ) با مشارکت شرکت تعاونی مسکن و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و بلوکM0     به تعداد 334 واحد اجرا خواهد شد.

3-       در حال حاضر در کدام بلوک ها ساخت شروع  شده است و هر یک در چه مرحله ای هستند؟

بلوک هایM4     و     M5     در طبقه دوم و بلوک M1     در مرحله شمع کوبی بوده و دو بلوک فاز 7 (H1 وH0     ) وM2     در مرحه فنداسیون و بلوک H2     فاز 7 وM0     فاز 5 در مرحله ابتدایی پی هستند.

4-       اخذ پروانه به کجا انجامیده است؟

پاسخ: در سال 86 با واریز 200 میلیون تومان به حساب شهرداری جهت اخذ پروانه از طرف شرکت تعاونی واریز شده است. لیکن اخذ نشده بود که اخیراً با اقدام جدی هیأت مدیره و بخصوص آقای دکتر ناصر کاشف اصل مدیر عامل ، از طریق مکاتبات اداری با استانداری و شورای اسلامی و شهرداری کلانشهر تبریز و شهرداری منطقه یک تبریز در مرحله اخذ پروانه هستیم.

5-       معارض زمین یک بلوک این فاز به کجا رسیده است؟

پاسخ: 70 % آن حل شده و بشدت در پی حل صددرصدی آن هستیم.

6- تسهیلات بانکی و مشارکت سرمایه گذاران داخلی و خارجی ایرانیان مقیم خارج به کجا رسیده است؟

پاسخ: در این مورد مدتی است در حال مذاکره بوده ایم و خوشبختانه اخیراً جناب آقای نیکزادی وزیر محترم مسکن و شهرسازی در حضور استاندار محترم جناب آقای بیگی و جناب و آقای اعلائی مدیر کل محترم اداره کل تعاون استان دستور استفاده از وام مسکن مهر (20 25 میلیون تومان) و برخورداری از تخفیف پروانه آن اعلام فرموده اند.

7-       آیا اجرای پروژه با توجه به تأخیر ساخت آن صرفه اقتصادی دارد یا نه؟

پاسخ: بلی، طبق اظهار کارشناسان اقتصادی ساختمان و مشاورین و موقعیت محل پروژه صرفه اقتصادی دارد

 8- آیا تأخیر پروژه قابل جبران است؟

بلی به گفته و اظهار انبوه سازان صنعتی و سبک سازی داخلی و خارجی قابل جبران است طوریکه اگر منابع مالی تأمین شود مدت 4 سال ساخت به 2 5/2 سال تقلیل می یابد.

9-       آیا شما و سایر اعضای هیئت مدیره با پشت سر گذاشتن مشکلات قصد کاندیدای در انتخابات آتی شرکت را دارید؟

من و همکارانم بیاری خدا برای حل مشکلات و رسیدن اعضای محترم به آرامش خاطر در صورت درخواست و نیاز در خدمت اعضای محترم شرکت خواهیم بود.

10-   تلاش و اقدامات اساسی هیأت مدیره را با یک بیان کوتاه خواستاریم؟

پاسخ: شناسایی و آگاهی از مشکلات پیش آمده و منابع و اقدام به حسابرسی 10-13 ساله شرکت ، معرفی به مقامات قضایی استان و پی گیری پرونده، شروع اخذ پروانه و وام و تعدیل نیروهای شرکت، راه اندازی سایت فاز 5 و سایت شرکت ، اقدام به متمم قراردادها و تحویل گرفتن و خرید کلیه تجهیزات پروژه از پیمانکار قبلی و برگزاری چندین جلسه توجیهی با اعضای محترم فاز های شرکت.

در خاتمه آقای یوسفعلی حلوایی از شمار و اعضای محترم هیأت مدیره و سایر تلاشگران این عرصه نهایت تشکر و امتنان را داریم به امید چیره شدن بر تمامی مشکلات و تحویلی هر چه زودتر واحدها آپارتمانی این پروژه.

با یاری خدا

یوسفعلی حلوایی

مدیر داخلی شرکت

 


  




طراحی پوسته توسط تیم اراکس